DARBO SANTYKIAI KARANTINO METU
Nuo to laiko kai Lietuvoje paskelbtas karantinas, daugumai darbdavių neišvengiamai kyla klausimas ką daryti su mažėjančia darbų apimtimi ir darbo nenorinčiais prarasti darbuotojais. Šiuo metu yra ne vienas pasirinkimas ką daryti su darbuotojais – tartis dėl apmokamų ar neapmokamų atostogų, perorientuoti darbuotojus nuotoliniam darbui, fiksuoti prastovas ir kt. Tad kaip pasirinkti teisingai ir viską atlikti taip, kad dėl šių teisinių sprendimų nenukentėtų nei įmonė nei jūsų darbuotojai?
Kviečiame į webinar’ą apie aktualiausius Darbo santykių klausimus šiuo metu – prastovų ir dalinių prastovų skelbimą ir kitas, kurio metu aptarsime:
- Galimas taikyti prastovos skyrimo priežastis ir pavyzdžius
- Trumpalaikės ir ilgalaikės prastovos požymius
- Prastovos skyrimą įvertinus dabartinę padėtį Lietuvoje
- Apmokėjimo už prastovą dydžius ir taikymo realijas
- Prastovos įforminimo procedūrą, aptarsime ir parodysime pildomus dokumentus, dažniausiai daromas klaidas
- Dalinio darbo įforminimo niuansus
- O taip pat aptarsime Lietuvos Aukščiausiojo teismo nutarimų praktika ir atsakysime į Jūsų užduodamus klausimus
Seminaras organizuojamas:
Nuotoliniu būdu kovo 27 d. 9.00 – 11.30
Seminaro trukmė: 2.5 val.
1.5 val. Aktyvioji dėstymo dalis (galimi sprendimų variantai ir pavyzdžiai)
1 val. Jūsų klausimams.
Registracija vykdoma skyrių telefonais.